دراز گروپ نے جیمز ڈونگ کو قائم مقام سی ای او مقرر کر دیا

152

 

 

جنوبی ایشیا کے معروف ای کامرس مارکیٹ دراز گروپ نے جیمز ڈونگ کو قائم مقام چیف ایگزیکٹو آفیسر (سی ای او) مقرر کیا ہے جب کہ بانی سی ای او Bjarke Mikkelsen بدھ کو مستعفی ہو گئے۔

نئے قائم مقام چیف ایگزیکٹو آفیسر کی تقرری 24 جنوری 2024 سے عمل میں آئی۔

دراز کے ایک نوٹس کے مطابق “بورڈ آف ڈائریکٹرز نے لازاڈا گروپ کے سی ای او جیمز ڈونگ کو بجارک میکیلسن کی جگہ کمپنی کا قائم مقام سی ای او مقرر کیا ہے۔”

بجارک میکیلسن تقریباً ایک دہائی تک دراز گروپ کی ترقی اور گروتھ میں اہم کردار ادا کیا۔ بانی کے طور پر انہوں نے کاروبار کو اپنے بچپن سے ہی ایک واحد آن لائن مارکیٹ ریٹیلرکے طور پر ایک جامع مارکیٹ پلیس کے طور پر چلایا جس کی پانچ جنوبی ایشیائی منڈیوں تک رسائی ہے۔

جیمز ڈونگ کو جون 2022 میں دراز کی سسٹر کمپنی لازاڈٓ گروپ کا سی ای او نامزد کیا گیا تھا۔ انہوں نے جون 2018 میں لازاڈٓ میں لازاڈا تھائی لینڈ اور ویتنام کے سی ای او کے طور پر شمولیت اختیار کی، جہاں انہوں نے ایک نئے سوشل کامرس پلیٹ فارم Youpik کے آغاز کی قیادت کی۔

دراز گروپ کی بنیاد 2015 میں رکھی گئی تھی اور اسے علی بابا نے 2018 میں راکٹ انٹرنیٹ سے خریدا تھا۔ کمپنی پاکستان، بنگلہ دیش، سری لنکا اور نیپال میں کام کرتی ہے، کمپنی  نے طویل المدتی کاروباری منصوبے پر عمل کیا ہے اور اپنے آرڈرز، محصولات،اور مارکیت شیئر میں متاثر کن ترقی حاصل کی ہے۔ 

کمپنی کے فعال خریدار 2018 میں 30لاکھ سے بڑھ کر 2023 میں ایک کروڑ پچاس لاکھ سے زیادہ ہو گئے ہیں، پچھلے سال تک آرڈر میں اوسطاً 100 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

 

جواب چھوڑیں

Please enter your comment!
Please enter your name here